A vállalkozások felének van saját weboldala

Az Invitel mintegy1500 hazai döntéshozót, vállalkozót kérdezett meg az internetes marketingalkalmazási szokásaikról. A felmérésből megtudtuk, hogy minden második hazai kisvállalkozás rendelkezik saját weboldallal.

Az Invitel tájékoztatása alapján és: „A kutatás adatai szerint a megkérdezett kis- és középvállalkozások több mint felének van már céges honlapja. A nemmel válaszolók 5 százaléka dolgozik a saját weboldal elindításán, egyharmaduk viszont szükségtelennek vagy megoldhatatlannak látja ezt. A kutatás résztvevőinek 45 százaléka a közösségi médiában is jelen van, túlnyomó többségük használja a Facebookot (89 százalék). A YouTube, a LinkedIn és az Instagram használóinak aránya 14, 11 és 8 százalék.”

A céges weboldalak alapja a saját domain-név, melyre épülhet a sikeres webes jelenlétünk. A névválasztás, a domainünk beazonosíthatósága, a könnyen megjegyezhető webes címünk mind-mind a sikeres marketingkommunikációnk része lehet.

i > Nyitottak az internetes marketingalkalmazásokra a kisvállalkozások

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

A következő HTML elemeket és tulajdonságokat használhatja:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>