Az Invitel mintegy1500 hazai döntéshozót, vállalkozót kérdezett meg az internetes marketingalkalmazási szokásaikról. A felmérésből megtudtuk, hogy minden második hazai kisvállalkozás webes kommunikációjának része a saját weboldal.
A vállalkozások felénél a saját weboldal a kommunikációjuk része
Az Invitel tájékoztatása alapján és: „A kutatás adatai szerint a megkérdezett kis- és középvállalkozások több mint felének van már céges honlapja. A nemmel válaszolók 5 százaléka dolgozik a saját weboldal elindításán, egyharmaduk viszont szükségtelennek vagy megoldhatatlannak látja ezt. A kutatás résztvevőinek 45 százaléka a közösségi médiában is jelen van, túlnyomó többségük használja a Facebookot (89 százalék). A YouTube, a LinkedIn és az Instagram használóinak aránya 14, 11 és 8 százalék.”
Saját weboldal – saját domain-név
A céges weboldalak alapja a saját domain-név, melyre épülhet a sikeres webes jelenlétünk. A névválasztás, a domainünk beazonosíthatósága, a könnyen megjegyezhető webes címünk mind-mind a sikeres marketingkommunikációnk része lehet.
A saját weboldal meglétét követően kialakíthatjuk a webes jelenlétünk kommunikációs mixét, és a kommunikációs stratégiát, melynek célja a webes ismertségünk biztosítása. A Domain-név.hu segítségével megismerheti a domének kommunikációs értékét, annak jelentőségét és az üzenet- és információt hordozásuk funkcióiba.
Kapcsolódó oldalak:
Domain
Nyitottak az internetes marketingalkalmazásokra a kisvállalkozások