Az Invitel mintegy1500 hazai döntéshozót, vállalkozót kérdezett meg az internetes marketingalkalmazási szokásaikról. A felmérésből megtudtuk, hogy minden második hazai kisvállalkozás rendelkezik saját weboldallal.
Az Invitel tájékoztatása alapján és: „A kutatás adatai szerint a megkérdezett kis- és középvállalkozások több mint felének van már céges honlapja. A nemmel válaszolók 5 százaléka dolgozik a saját weboldal elindításán, egyharmaduk viszont szükségtelennek vagy megoldhatatlannak látja ezt. A kutatás résztvevőinek 45 százaléka a közösségi médiában is jelen van, túlnyomó többségük használja a Facebookot (89 százalék). A YouTube, a LinkedIn és az Instagram használóinak aránya 14, 11 és 8 százalék.”
A céges weboldalak alapja a saját domain-név, melyre épülhet a sikeres webes jelenlétünk. A névválasztás, a domainünk beazonosíthatósága, a könnyen megjegyezhető webes címünk mind-mind a sikeres marketingkommunikációnk része lehet.
i > Nyitottak az internetes marketingalkalmazásokra a kisvállalkozások